poniedziałek, 30 lipca 2012

Szafy pracownicze dobre dla każdego pracownika


Od kiedy zacząłem zatrudniać ludzi w moim zakładzie produkcyjnym, przekonałem się, że przede wszystkim muszę zapewnić ludziom wygodę i miejsce dla siebie. Nie wiedziałem, że będzie wymagało to tak dużej ilości pracy i zachodu, jednak postawiłem sobie za cel, żeby moi pracownicy czuli się u mnie w firmie dobrze. Przede wszystkim musiałem zacząć od zapewnienia każdemu przestrzeni do swobodnego funkcjonowania i choćby minimum prywatności. Praca w hali produkcyjnej jest dość specyficzna – cały dzień przebywa się z ludźmi w trudnych warunkach. Postanowiłem więc zainwestować w szafy pracownicze, w których moi pracownicy mogliby zostawiać swoje rzeczy, ale które także byłyby miejscem, przy którym mają własną przestrzeń wypełnioną swoimi rzeczami. Szafy takie postanowiłem umieścić w rozległym pomieszczeniu, w którym można też spokojnie usiąść i zjeść śniadanie bądź odpocząć w czasie przerwy. Wiem z doświadczenia, że ważne jest też zapewnienie moim ludziom bezpieczeństwa, dlatego kupując szafy pracownicze postawiłem na najwyższą jakość i najlepsze zamki. Znalazłem firmę, która zaoferowała mi doskonałe, obszerne modele, w których zmieszczą się nie tylko ubrania, ale także różne rzeczy osobiste. Zostały one wyposażone w dobre zabezpieczenia, każdy pracownik ma kodowaną szafkę, do której tylko on ma dostęp. To ważne, ponieważ wzmacnia poczucie bezpieczeństwa i pewności w miejscu pracy, a ja muszę pamiętać o tym, że pracownik musi czuć się u mnie dobrze i w pełni komfortowo żeby z przyjemnością przychodził do pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz